Konekte ak nou

medya

Kremlin entèdi medya Inyon Ewopeyen yo

SHARE:

pibliye

on

Larisi te entèdi 81 medya ki baze nan Inyon Ewopeyen, e li deklare ke yo "sistematikman gaye fo enfòmasyon sou pwogrè yon operasyon militè espesyal [envazyon Larisi a nan Ikrèn]".

Ministè afè etranjè Ris la te anonse desizyon an Madi (25 jen)) an repons a restriksyon Inyon Ewopeyen yo mete sou plòg pwopagann Ris yo.

Entèdiksyon sou entènèt Larisi a pwolonje nan difizyon nasyonal ak òganizasyon nouvèl nan Otrich, Repiblik Tchekoslovaki, Estoni, Lagrès, Fenlann, Lafrans, Iland, Itali, Letoni, Lityani, Malta, Netherlands, Pòtigal, Espay, ak Syèd, men se pa Almay oswa Polòy. .

Kremlin an entèdi tou plizyè nan jounal ki pi koni nan Ewòp, tankou Berlingske nan Denmark, Le Monde ak Liberasyon an Frans, FAZ Almay, Der Spiegel, ak Die Zeit, Times Ilandè, La Repubblica an Itali, NRC nan Netherlands. ak El Pais nan peyi Espay.

Kat medya ki konsantre sou Inyon Ewopeyen, Agence Europe, Politico ak EUObserver nan Brussels ak RFE/RL nan Prag, yo enkli nan entèdiksyon an.

Moskou pa t idantifye lòt medya ki konsantre sou Inyon Ewopeyen, tankou EU Reporter, Euractiv, oswa Euronews.

Gouvènman Ris la tou epanye tout medya ki pro-Larisi nan Ongri, eksepte yon sèl priz endepandan, 444.hu.

Ministè a dekri aksyon an kòm yon reyaksyon "refle ak pwopòsyonèl" nan mezi Inyon Ewopeyen kont medya Ris.

"Si restriksyon sou medya Ris yo leve, bò Ris la pral rekonsidere tou desizyon li pran an relasyon ak operatè medya yo mansyone yo," Anbasad Ris la deklare.

Lendi, Inyon Ewopeyen an mete lis nwa kat chanèl pwopagann Ris: Vwa Ewòp, RIA Novosti, Izvestia, ak Rossiyskaya Gazeta.

Nan yon dènye envestigasyon entèlijans Bèlj, Tchekoslovaki ak Polonè, Vwa Ewòp la, ki baze nan Prag, te akize de kòronp Deputy yo pou yo aji pou Larisi. Sa a toujou ap envestige.

Précédemment, Inyon Ewopeyen an te entèdi estasyon Ris Katehon, Pervyi Kanal, REN TV, Rossiya 1, Rossiya 24, Spas TV, Sputnik, Larisi Jodi a, Tsargrad TV, ak anpil nan filiales yo.

Li te tou mete sou lis nwa plis pase 100 moun Ris pou pwomosyon pwopagann, ki gen ladan RT editè an-chèf Margarita Simonyan ak prezantè televizyon Vladimir Soloviev.

Dapre gwoup Repòtè San Fwontyè (RSF) ki baze nan Pari, Larisi klase tou pre anba nan mond lan an tèm de libète laprès (162yèm sou 180). Menm jan an tou, sit entènèt RSF a bloke nan Larisi.

Věra Jourová, Komisyonè Valè Inyon Ewopeyen an, te deklare sou X ke entèdiksyon medya Ris la se yon reprezay ki pa nesesè.

"Sous pwopagann Larisi finanse yo gaye dezenfòmasyon kòm yon pati nan estrateji militè Larisi a pa menm jan ak medya endepandan. Demokrasi yo konprann sa," li te fè remake.

Pataje atik sa a:

EU Reporter pibliye atik ki soti nan yon varyete sous deyò ki eksprime yon pakèt pwen de vi. Pozisyon yo pran nan atik sa yo pa nesesèman sa yo nan EU Reporter.

Tendans